Första inlägget !

Hejsan alla nya läsare :D jag är Ida då och jag bor nästan i norrtälje på en gård med Min familj och våra hästar :) 
 
jag har 3 ponnysar  då ! Pascal Promise och Mix :) Pascal  är en b. ponny som är 20 år :)och jag har bara fått vinnster då vi kommit placerad aldrig i fältävlan men Pagge är inte den bästa på dressyr men ja ! vi har tävlat Lb och P-80 men vi är på vägg upp mot La och Msv B :) men ja sen har vi Mix som är min stora systers Gammla Ponny mixen är en d-ponny på 21 år vi har bara tävlat en Ld sen en p-70 men ja ! 
 
Promise är en Liten B-ponny som jag inte rider på så mycket för jag börjar bli för lång så han bara gåt försiktigt han är 22 år och ja gannska Pigg ! men ja jag är 12 och ja jag kommer försöka blogga ganska mycket har appen men vet ej hur den funkar sen men jaa det kommer börja komma vidio bloggar sen för jag har skaffat videofy.me! 
 
men ja hörs sen ! 
 
 
det hr är jag ! 
 
jag och Pascal:) 
jag och Mixen ! 
jag och Promise ! 
 
hej då ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0